2 Ekim 2010 Cumartesi

...

Beni düşün arasıra , arasıra gözlerimi hatırla. Sonra uzanıp tutuver ellerimi sıkıca. sıkıca okşa saçlarımı,yol hatta birkaç telini. sonra yasla başımı göğsüne ; Beni ağla!!! Ağla ki yeniden yeşereyim gözyaşlarınla, yeniden bağlanıp hışırdanayım ormanımda ...!! Bilinmez , hatta tanınmaz haldeyim. hiçbir anlam ifade etmeyen, ama dokunaklı türküler gibiyim. herkesin duyduğu ,hatta dalıp gittiği türküler gibiyim yani ve de az sonra unutulacak türküler gibi.. Yüreğim çalkalanır , köpürür sonra... Beni düşün arasıra , arasıra türkümü söyle. sonra birlikte çaldığımızı düşün, çam kozalağından sazı !!! Beyninde depremler olsun sonra, kasırgalar kopsun yüreğinde. sonra gözlerini dinamitle. sol gözün ben olayım !! Bir yanımda eski kitaplarım , bir yanımda kitapsızlığım. gözlerimim çakılı kaldığı paslanmış insanlar... ve buz gibi çayıma , nemli tütünüme benzerim. ne içilir ne geçilir ya,onun gibiyim !! Ve durgunluğuma özenir su Ve yıldızlar özenir saçımın akına. Biterim... Beni düşün arasıra , arasıra duy şarkımı. Kısık sesimi duy,kazaksız gecemi ya da Ya da duldasız ayazımı.. ama yeter ki duy... Sonra beni üşü , titre hatta. geçir ayaklarına tabansız pabuçlarımı sonra... Kısacası düşünüp ağla,çal hatta en sonunda , sonraların biteceği demde ,beni YAŞA.. Yaşa ki varolayım; Yaşa ki dilsiz cesetler ile söylediğim şarkılar sussun Ve yaşa ki YAZABİLEYİM______ !!!!! ŞAİR Babacan PESENKURDU__________

 

7 yorum:

Adsız dedi ki...

kaçıp git benden,
yetişirsem tutamam kendimi,
çok,
ama çok severim seni..
en söz dinlemez organımdır kalbim,
kaçıp git benden,
yetişirsem çok severim seni...
matemine yetmez sigaran,
sigaran katran heyula olur içine,
içine girer ruhum,
beynimle sevişirsin ilk önce
yavaş yavaş ben olursun,
usulca sen olurum,
bedenimden öte,beden olursun,
sırılsıklam ter içinde,
tek vücut oluruz..
ve gusülün olur dudaklarımdan dudaklarına konan öpücük..
ruhunu sarar ruhum,
ruhsuz kalır şarkılar,şiirler,
terk ederim onları,
mabedine evim derim,
tek tanrıçalı din olursun ateist aşklara,
imana gelir tüm ayrılıklı aşklar
kaç git benden,
yetişirsem tutamam kendimi,
çok,
ama çok öldürürüm seni,
gebermekten yaşarsın,
doğup doğup tekrar ölmek istersin bedenimde,
bedenime şehirler çizersin tırnaklarınla,
hudutlarının sen olduğu..
otopsilerde deri parçalarımı bulurlar tırnak aralarında,
sen ''ne olacak,benim tenim''dersin sorguda..
salavatlar gelir içeri,
biz gideriz
kaç git;
yetişirsem yaşamaya kalkarsın benimle,
benimle ölünür,
tanrıçalar ölümsüzdür,
SEN BİLMEZ MİSİN!!!

ŞAİR-Babacan PESENKURDU

Unknown dedi ki...

adsız, yorumlarına tebrik koyuyorum.. adını söyle, bi kahve ısmarlayayım (:

Adsız dedi ki...

Merhaba derdim yine
Seninle bütün paylaşımım
Bir kahve içmek olsaydı bile
Çil çil yaprakların
Bedava savrulduğu
Sonbaharın diplerinde
Bir merhabayla oturur
Bir kahveni içerdim yine
Seninle bütün paylaşımım
Bir kahve içmek olsaydı bile
Ve yarı oturur, yarı kalkarken
Dedim çatallanan sesimle
Bir kahve daha içer miyiz
Tatlım yine?
Sonunda ağzımız acısa bile

Unknown dedi ki...

tanıdım seni, tamam :D

Adsız dedi ki...

tanıdıysan sorun yok(:
B.Pesenkurdu - "Fahişe Ruh" şiiride çok güzeldir(:

Unknown dedi ki...

anlamadım...
kusura kalmayın,
ya da kalın …
o da sizin meşrebiniz…
cansız yayınlarda,
...korsan kitaptı çocukluğum,
hepsi okundu...
bildiğim kadarıyla,yüz kızartıcı suç değil hala çocuk olmak! ! !
yaş ortalamasının altında aşık oldum ben,
alçak basınçlı sevdalarda şiir giydim sırtıma...
titredim ne kelime,
sarsıldım,
ama üşümedim…
öğrenim bursunun ay sonu fakirliğinde,
tabana kuvvet arşınladığım okul yolunun üzerindeki,
müstekil bir evde,
sallanan tül perdenin ardında,
bir aile görme memnuniyetini ararken gözlerim,
aşka aşeren bünyeler,
aşka gebe iken daha,
fark görmedim..
SIK SIK SEVGİLİ DEĞİŞTİREN FAHİŞE BİR RUH İLE,
BİR SERİ KATİL ARASINDA___! ! !

Adsız dedi ki...

Susucam burda,
kesicem dilimi , çıt çıkartmıcam.
Düşmesin diye harfler ağzımdan , dudaklarımı dikicem
BEMBEYAZ sayfana , ağzımdan kan bile damlamayacak !!
içime akıcam,beynim kan dolacak,
kornealarım bana kahredecek,birbirini vurucak
ben dönüp bakmıcam !!
Tek bir harfim kelime olmayacak CÜMLENE,
meallere kapatıcam zaruri konuşmaları
kifayet çıplak kalacak gecelerde
ben dönüp üstünü örtmücem !!
Acıyacak kalemim,''SEN'' diye tutturacak,
seni yazmak isteyecek
KIRICAM onu,
BEMBEYAZ sayfana KIZIL olmucam !!!
Şarap olmayacak !
Kan olmayacak !!
Gül , olmayacak !!!
Senin yazıtlarının çevirisini yapmıcam,
EROS' la papaz olucam,papaz kaçtı oynucam,
Seni oynatmıcam !!
BABADAĞ bana küfredecek,
asırlık suçlular hükümsüz melekler olacak bahçene
bahçende BEMBEYAZ kasımpatılar açacak,
ben olmucam !!!
Sen yazıp çizeceksin,
sen durup düşüneceksin,
ben geçeceğin yerlere beynimi akıtıcam !!
söz diyecek olsam,
dudaklarımdaki zorba dikişli teller daha da kesecek beni,
ama ben sana KANAMAyacağım !!!

Sessizliğim çığlık olacak yüreğime,
murç olup taşlara adını kazıyacağım.
Sadece benim okuyabileceğim alfabe yaratıcam kendime !!

NESNEN MEVZU BAHİS OLMAYACAK FANİLERE !!!!!!


kolibant amca (:

Recent Readers Map -- Ziyaretçi Profili

bıdı bıdı

seri katil (3) a.q (2) amorphis (2) aşkkk (2) hastalık düşünce (2) istanbul (2) 29 ekim (1) 56k modem (1) Bilgisayar Atölyesi (1) Dropkick Murphy's (1) I love nuclear (1) Sabahattin Ali (1) The true face of Leonardo Da Vinci (1) adamın damına koyan şarkılar (1) aforizma (1) ahlak (1) albert einstein (1) anarchist cookbook (1) anne (1) ateizm (1) aşk mı? (1) bandista (1) blogger (1) boobies (1) can baba (1) catcher in the rye gönülçelen (1) cehenneme övgü (1) chrome (1) darth vader (1) deizm (1) din (1) direc t (1) direc t hasret (1) drums session (1) durup dururken adamın damına koyan şarkılar (1) elegy (1) emrah (1) evet sanırım (1) evlilik gereksiz mi (1) evlilik yemini (1) fight club (1) fitzgerald (1) gerekli valla (1) gereklidir (1) google (1) google googlizm googlism (1) google wave (1) h4x0r (1) hayat (1) holden caulfield the catcher in the rye gönülçelen (1) how to make a smoke bomb (1) inat (1) infected mushroom (1) kadın (1) kafana takma (1) kuran parmak izleri (1) küçük prens (1) kılıçdaroğlu sünnetsiz (1) lost (1) lost teori (1) mesaj (1) microsoft (1) mor ve ötesi (1) mucize kuran deniz (1) my chemical romance (1) nası yawww (1) nasıl oluo (1) night (1) night in istanbul (1) of of (1) ottoman crime osmanlı (1) photography (1) photoshop cs5 (1) puhahaha (1) pussy (1) rammstein (1) rilke (1) roman (1) sansürcü digiturk (1) satan (1) serçelerin şarkısı (1) shibumi (1) stairway to heaven (1) tanrı (1) tembellik hakkı (1) test (1) the departed (1) tick (1) tomtom (1) turgut uyar (1) tyler durden fight club (1) ville valo natalia avalon summer wine (1) yaz gereksizliği (1) yok be (1) yok yok çekemem (1) yıldırım özçelikyürek (1) zaman (1) çelişkiler (1) öküz (1) Şöhret Kurşunoğlu (1) şarkı ters (1) şıh (1)

Arama yapmaq için...

FriendFeed

Google translate

Lijit Stats Wijit - Recent Readers List

hangisi yıkılmayaydı iyi olurdu?

Blog Archive

İzleyiciler

arşivci bi adamım...

Aramak istiom ulen (: