26 Eylül 2010 Pazar

KAÇ(a)MAK

her mekandan her zamandan kaçtım da
bir kendimi alt edemedim...
kumsala ayak izlerini bırakırken sevdalılar
ben ''ez tu hezdıkım'' yazabildim...
zemheri sözler dökülürken dudaklardan
ben dilimi terbiye edemedim..
bir çiçeğe tav olunurken kavgaların ardından
ben 12-8 lerde bile hediye beklemedim..

ben ismin yalın haliyim.
kaç yaşımdı yalnızlığım?
kaça sattım ki sırları?
kaçtım kaçamak bakışlardan.
kaçırdım sonunda anlaşılan..

beynimin içine ederken bir bir kalabalıklar
ben çığlığımı sessiz atabildim..
merhem sürülen yaralar arasında
ben tuz biber rolünü kapabildim..
yalanı gerçek yapan hayatlarda
ben gerçeği sapan yapabildim..

ben ismin yalan haliyim.
kaç yaşımdı büyümüşlüğüm?
kaça kurdumki saatin ibresini?
kaç(a)mak itiraflar bu cümlenin yüklemi.
inan ben de bilmiyorum nerde öznesi..

 

5 yorum:

Adsız dedi ki...

saklanma anılar ardına sakın
anılar şeffaftır sen görünürsün
bir de ben arkamdan ışık alırsam
beni olduğumdan büyük görürsün

saklanma saklanma çıkmaz o sokak
saklanma bir duvarla son bulacak
saklanma saklanma çıkmaz o sokak
saklanma boş duvar yazık olacak

saklanma şarkılar içine sakın
söylenir söylenirde bıkılırsın
bir şarkı bir şiir olsan
mısralar devrilirde yıkılırsın

saklanma saklanma çıkmaz o sokak
saklanma bir duvarla son bulacak
saklanma saklanma bu muydu aşk
saklanma bu aşka yazık olacak

Adsız dedi ki...

Uzun bir yolculuğa çıkmalı
eller cepte
kendi başına
şehirden uzakta.
Dağ, bayır, çayır
neresi olursa dolaşmalı.
Çimenlere uzanmalı sonra
derman kalmadığında dizlerde.
Göğü seyretmeli ardından,
nefes nefese,
bacaklar çapraz,
eller ensede.
Kokusunu duymalı toprağın
buram buram,
ve başın ağrımalı
temiz havadan.
Eğer bırakabilirsen kendini,
zor olsa da bir şehirli için,
uyumalı;
ne zaman uyanacağını umursamadan.
Uyandığındaysa,
usulca, sakince ve panik olmadan,
dönebilmeli şehre, yıldızları sayarak.
Girmek hayatına yeniden,
devam etmek bıraktığın yerden
şükrederek kaçabildiğine,
istediğin zaman.

Unknown dedi ki...

adsız naber (:

Adsız dedi ki...

(: adsız iyi, kaç(a)mak olmadığı sürece

Adsız dedi ki...

iyi ol iyi ol, öptüm bye (:


kolibant amca (:

Recent Readers Map -- Ziyaretçi Profili

bıdı bıdı

seri katil (3) a.q (2) amorphis (2) aşkkk (2) hastalık düşünce (2) istanbul (2) 29 ekim (1) 56k modem (1) Bilgisayar Atölyesi (1) Dropkick Murphy's (1) I love nuclear (1) Sabahattin Ali (1) The true face of Leonardo Da Vinci (1) adamın damına koyan şarkılar (1) aforizma (1) ahlak (1) albert einstein (1) anarchist cookbook (1) anne (1) ateizm (1) aşk mı? (1) bandista (1) blogger (1) boobies (1) can baba (1) catcher in the rye gönülçelen (1) cehenneme övgü (1) chrome (1) darth vader (1) deizm (1) din (1) direc t (1) direc t hasret (1) drums session (1) durup dururken adamın damına koyan şarkılar (1) elegy (1) emrah (1) evet sanırım (1) evlilik gereksiz mi (1) evlilik yemini (1) fight club (1) fitzgerald (1) gerekli valla (1) gereklidir (1) google (1) google googlizm googlism (1) google wave (1) h4x0r (1) hayat (1) holden caulfield the catcher in the rye gönülçelen (1) how to make a smoke bomb (1) inat (1) infected mushroom (1) kadın (1) kafana takma (1) kuran parmak izleri (1) küçük prens (1) kılıçdaroğlu sünnetsiz (1) lost (1) lost teori (1) mesaj (1) microsoft (1) mor ve ötesi (1) mucize kuran deniz (1) my chemical romance (1) nası yawww (1) nasıl oluo (1) night (1) night in istanbul (1) of of (1) ottoman crime osmanlı (1) photography (1) photoshop cs5 (1) puhahaha (1) pussy (1) rammstein (1) rilke (1) roman (1) sansürcü digiturk (1) satan (1) serçelerin şarkısı (1) shibumi (1) stairway to heaven (1) tanrı (1) tembellik hakkı (1) test (1) the departed (1) tick (1) tomtom (1) turgut uyar (1) tyler durden fight club (1) ville valo natalia avalon summer wine (1) yaz gereksizliği (1) yok be (1) yok yok çekemem (1) yıldırım özçelikyürek (1) zaman (1) çelişkiler (1) öküz (1) Şöhret Kurşunoğlu (1) şarkı ters (1) şıh (1)

Arama yapmaq için...

FriendFeed

Google translate

Lijit Stats Wijit - Recent Readers List

hangisi yıkılmayaydı iyi olurdu?

Blog Archive

İzleyiciler

arşivci bi adamım...

Aramak istiom ulen (: